diumenge, 10 de juny del 2012

Pastís FiMAG, La Màgia arriba a Torroella

Aquest cap de setmana la MÀGIA (si, si.. la Màgia en majúscules!) ha arribat a Torroella de Montgrí, i per a celebrar tan especial naixement la meva cunyada (col·laborant en nom del Mas Ramades) em va demanar si podíem fer un pastís ben màgic..... i aquest en va ser el resultat!!
És una pena que jo no he pogut gaudir de la Fira perquè aquest cap de setmana he estat suuuuuuuper enfeinada... però tots m'han assegurat que ha estat un èxit! i l'organització m'ha agraït molt que els fes aquest pastís i m'han assegurat que era boníssim! Així que almenys estic contenta en aquest sentit : )
El conillet treia el cap tímidament assegurant-se d'estar convidat abans de sortir ^_^
Espero que us agradi!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada