dilluns, 7 de maig del 2012

Pastis Mickey Mouse

Dissabte passat la petita ABRIL va fer 2 anyets!! I la meva amiga Diana va voler sorprendre-la (a ella i als seus papis) amb un pastís sorpresa personalitzat! I com que li agrada molt en Mickey Mouse em va demanar que portés aquest entranyable personatge. De seguida vaig rebre un missatge del papi de l'Abril, que també és amic meu de fa moooolts anys, agraint el pastís que havia fet amb tot el meu carinyo per la seva princesa i posteriorment per fer-me saber que a l'Abril li havia encantat i que no havien quedat ni les engrunes perquè era boníssim : ) Així que al final del dia vaig ser més feliç jo que tots ells gràcies a aquest pastís ^_^ Espero que a tots vosaltres també us agradi... 

♥ PER MOLTS ANYS ABRIL ♥




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada