dilluns, 14 de maig del 2012

Pastís Bomber!

La setmana passada en Joan (que és company meu de gralla) va fer 40 anys, i la seva dona em va demanar un pastís per sorprendre’l en un dia tan especial : ) I com que ell és bomber, el vaig decorar amb detallets relacionats amb els bombers.. i amb el detall de cargolar la mànega perquè formés el 40 ; )

La veritat és que estava una mica amoïnada perquè el pastís havia de ser sense gluten i sense lactosa i patia perquè no fos prou bó (i sobretot perquè no se li posés malament...) però em van dir que era boníssim! i que a més li va cantar de meravella, així que estic ENCANTADA!

Per molts anys JOAN!





Per cert! les fotos me les va enviar la seva dona (jo anava tan a tope que m'en vaig endescuidar! uuufff) així que MOLTES GRÀCIES EVA!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada