dimarts, 10 d’abril del 2012

Pastís Castell caballers i princeses

I ja acabo, per avui, amb el darrer pastís que he fet aquets dies (que ja veieu que no he parat! jejeje) i que és molt i molt especial ; ) Primer, perque feia ja molt temps que volia fer un castell.. Segón, perque era la primera mona de la meva fillola (bé, la del meu home però com si fós meva.. jijiji) i com ha tal havia de ser fantàstica.. i Tercer, perque el meu fill gran, Martí, en veure-la dibuixada a la meva pissarra de ideies em va demanar siusplau si aquell pastís el faria per ell, i com no!! els seus dessitjos són ordres per mi.. peque no hi ha res més important al meu món que els meus nens ^_^
I així va néixer la ideia d'aquest castell doble, per una cara de caballers i per l'altra de princeses.

Us estimo molt petits i petites del meu cor ♥

I com que aquest era "per casa" aquí teniu la foto del tall, perque veieu que portava pà de pessic de vainilla amb melmelada d'abercoc i ganatxé de xocolata amb llet, pà de pessic de xocolata amb melmelada de gerds i ganatxé de xocolata amb llet, i les torres eren fetes amb un braç de gitano farcit de crema d'avellanes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada