dilluns, 19 de març del 2012

Pastís agraïment infermeres : )

Fa dues setmanes van haver d'operar al meu papi a la Clínica Bofill de Girona, i com que les infermeres (i TOT EL PERSONAL) s'estan portant tan bé i cuiden amb tanta atenció i dedicació al meu pare, ell i la meva mami em van encarregar un pastís per agraïr la bona feina que estan fent.
Era un pa de pessic natural amb almívar de vainilla i farcit de melmelada d’albercoc i ganatxé de xocolata negra.
I aquest cop a part de l'amor, que es l'ingredient especial que poso a tot el que faig, també anava carregat d'agraïment. I va ser un èxit!!! Totes les infermeres van estar encantades!! (no tant com jo tot s'ha de dir jejejee) i van anar passant per l’habitació per agrair-nos el detall
tot i que en aquest cas les GRÀCIES les donem nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada