dijous, 19 de gener del 2012

Pastís Blaugrana?

Hola! Dimarts va ser l'aniversari del meu home... 38 anyets de res jeje... i el meu fill Martí tenia la il.lusió de fer un pastís Blau Grana pel seu pare : ) Així que em vaig possar mans a l'obra!
La veritat és que no savia si penjar les fotos perque, a part dels colors poc aconseguits, la cobertura no va estar ni 2 minuts a la nevera!! (no es pot treballar amb preses Gggrrrrr!!) així que no va quedar com havia de quedar, el farcit entre capes es va fondre litelalment i no sé quantes coses més... : ( però.. en fi! Aquí la teniu, perque tot i que els colorants em van jugar una mala pasada (i a més a més un cop cuit el color del pà de pessic va canviar...) no vull deixar de pujar-la al Blog perque l'ocasió ho mereix ; )

A sobre les fotos les vaig haver de fer amb el mòbil del meu home perque em vaig deixar la càmera i el meu mòbil! Ja em perdonareu... aaaaaaiissss...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada